Best i test

Vi har de beste mobilkundene i hele Norge, og uten alle fantastiske Chessere som kontakter oss med ris og ros hadde vi ikke vært det mobilselskapet som vi er i dag. Her er en oversikt over prisene som vi har vunnet i kampen om i være det beste valget for norske mobilkunder.

 
EPSI Rating 2016

Norges mest fornøyde mobilkunder."Chess-kundene har høy tillit til sitt mobilselskap, og en stor majoritet av kundene opplever at de har et mobilabonnement som passer deres behov"

 
Chess - Årets nykommer 2016

Chess er kåret til Årets Nykommer. "En brukervennlig side og god service gjør at kundene raskt har trykket butikken til sitt hjerte, og med rentefri nedbetaling vil du alltid kunne finne mobilen for deg, uansett budsjett."

 
Chess - Data og mobil 2016

Chess er kåret til årets butikk i kategorien «data og mobil». De selger først og fremst mobiltelefoner, men kan også tilby mobilt bredbånd og nettbrett. God brukervennlighet, strålende kundeservice og rentefri nedbetaling gjør at Chess sin nettbutikk er et godt valg for deg som er på mobiljakt.

 
Norsk Kundebarometer 2016

Norges mest fornøyde mobilkunder! I denne testen ble vi kåret til best i mobilbransjen på både kundetilfredshet og kundelojalitet.

Les mer på bloggen

 
Kundeserviceprisen Best i Test 2016

Mobilbransjens beste kundeservice. “Kundene kom raskt og enkelt frem til riktig og vennlige kundebehandlere som lyttet godt, var engasjerte, hadde god produktkunnskap, ga gode løsninger og hadde veldig fornøyde kunder”

Les mer på bloggen

 
TNS Gallup KSindeks 2016

Norges beste kundeservice, uansett bransje. KSIndeks er Norges største kundesenterundersøkelse, og gjennomføres kontinuerlig ved hjelp av TNS Gallups internettpanel. Vi vant sammenlagt blant alle bedriftene som ble testet! 

Les mer på bloggen

 
EPSI Rating 2015

Norges mest fornøyde mobilkunder. EPSIs undersøkelse viser også at Chess sine kunder opplever at de får mest igjen for pengene.

Les mer på bloggen

 
Norsk Kundebarometer 2015

Norges mest fornøyde mobilkunder. Norsk Kundebarometer er basert på tilbakemeldinger fra et stort antall norske forbrukere, og målingen viser at det er Chess som har Norges mest fornøyde mobilkunder!

Les mer på bloggen

 
Kundeserviceprisen Best i Test 2014

Mobilbransjens beste kundeservice. Målingen er utført ved bruk av ”ukjente kunder” og ”Mystery Calling” der hele 2600 telefonsamtaler er lagt til grunn for resultatet.

Les mer på bloggen