Chess best for 3. året på rad

Chess best for 3. året på rad

For tredje året på rad går Chess til topps på listen til Norsk Kundebarometer. - En utrolig tillitserklæring fra kundene, sier Chess-sjef Arve Andreassen.

Han beskriver den tredje topplasseringen på rad som å score hattrick i en Champions League-finale.

Sterke merkevarer

- Vi konkurrerer jo mot sterke nasjonale og internasjonale merkevarer. Først og fremst takker jeg jo alle medarbeiderne. Det er de som er i front i all kundebehandlingen. Vi har en innarbeidet kultur som handler om å gi kundene opplevelser. Når vi går suverent til topps blant mobilselskaper og oppnår en 7. plass på total-listen av 170 målte merkevarer, uansett industri, er det en ubeskrivelig deilig følelse. Vårt mål er alltid tilfredse kunder, og topplasseringen er det offentlige eksamensresultatet, sier Andreassen.

Se hele resultatlisten fra Norsk Kundebarometer her

Kundebehandling

Chess har i tillegg vunnet prisen for beste kundeservice de siste årene. Chess-sjefen er tydelig på at målet er ikke å vinne priser, men god kundebehandling.

Kundene trigger

- Plasseringer og priser er en konsekvens av arbeidet vi gjør hver eneste dag, hver uke, måned og gjennom hele året. Det å fokusere på priser hadde blitt helt feil. Det er kundens opplevelse med oss der og da, når hun eller han trenger det, som trigger oss. Men bevares, det er utrolig moro å vinne. Det er en anerkjennelse for jobben vi gjør, fortsetter Andreassen.

Du leste riktig – om du er Chess-kunde surfer, skravler og tekster du med landets beste mobildekning. Det er konklusjonen fra Mediehuset TEK.no og Norges største uavhengige dekningstest av norske mobilnett.
Jubelen stod i taket da Chess nok en gang kunne ta hjem prisen for mobilbransjens aller beste kundeservice.
Chess utfordrer nå alle som selger mobiltelefoner på nett ved å selge mobiltelefoner både med og uten Chess-abonnement.