Chess er best på kundeservice - igjen

Chess er best på kundeservice - igjen

Det er opplest og vedtatt: Chess har fortsatt Norges beste kundeservice. Også i 2018!

Under Kundeservicedagene ble Chess atter en gang kåret som vinner av Norges beste kundeservice.

Like mye kundenes fortjeneste

- Denne prisen vil vi dele med våre fantastiske og hyggelige kunder, som lever opp til Chess sitt slagord og gjør det "mer moro" å være på jobb. Dette er absolutt like mye kundenes fortjeneste, sier leder for Chess kundeservice Frank Skjeldam.

- Og gratulerer til alle flotte medarbeidere i kundeserviceoperasjonen i Bergen og nå Trondheim, som har jobbet knallhardt hver dag hele i 2017 for å servere kundeopplevelser i toppklasse på løpende bånd.

LES OGSÅ: Flere ganger Chess var best i test

Norges beste kundeservice

Med Norges største undersøkelse for kundeservice kårer Kantar TNS Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantar TNS store kundesentermåling, KSindeks.

KSindeks har 140.000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.

(Artikkelen fortsetter under bildet)

 

kantar tns pris

LES OGSÅ: 11 grunner til å velge Chess

Hele familien på topp tre

Som om ikke det var nok var «hele familien» blant topp tre. Chess kjempet mot Telia og OneCall, som alle er en del av Telia.

– Vi har fantastisk dyktige medarbeidere på kundeservice, som hver dag gjør sitt ytterste for at det skal være enkelt å være kunde hos oss og for at ting skal skje på kundenes premisser, sier Kjersti Jamne, leder for privatmarkedet i Telia Norge.

– Når dette dessuten kommer i et år der vi har flyttet Chess kundeservice fra Bergen til Trondheim er det ekstra hyggelig å se at vi har lykkes i å beholde kunden i sentrum og gi dem den beste servicen.

Du kan også bli en av oss her
KS 2

Vi digger dere!

Vi i Chess jobber hele tiden for at den skal være enkelt og moro å være kunde hos oss, og at du skal få best mulig hjelp uansett om du kontakter oss på Facebook, chat, telefon, e-post eller via godt, gammeldags brev.

Få Norges beste kundeservice her