Chess har mobilbransjens beste kundeservice

Chess har mobilbransjens beste kundeservice

Jubelen stod i taket da Chess nok en gang kunne ta hjem prisen for mobilbransjens aller beste kundeservice.

Prisen deles ut av av KSIndex, og undersøkelsen er utført av TNS Gallup. Vi er kjempeglade og stolte av å ha blitt tildelt prisen nok en gang – vi vant prisen for Norges beste kundeservice hos både TNS Gallup og hos Kundeserviceprisen Best i Test i 2016 – og vil takke alle de fantastiske kundene våre som nok en gang har fått oss helt til topps i kåringen.

Midt i feiringen greide vi å få lurt en kommentar ut av lederen for kundeservice, Irene Fauskanger:

- Jeg er fantastisk stolt over prestasjonene. At vi, nok en gang, vinner denne gjeve prisen bekrefter at vi tenker riktig og jobber smart. Vi har fokus på kunden i alt vi foretar oss! Dette i tillegg til å jobbe tett sammen med alle delene av selskapet gjør at vi klarer å begeistre, overraske og skape magi! Takk! 

LES OGSÅ: 10 grunner til å velge Chess

Vi jobber hele tiden for at den skal være enkelt og moro å være kunde hos oss, og at du skal få best mulig hjelp uansett om du kontakter oss på Facebook, chat, telefon, e-post eller via godt, gammeldags brev.

LES OGSÅ: Flere ganger Chess var best i test

KSIndeks er Norges største kundesenterundersøkelse, og gjennomføres kontinuerlig ved hjelp av TNS Gallups internettpanel. De intervjuer kunder av ulike bedrifter for å finne ut av hva kundene faktisk mener om kundeservicen som blir tilbudt dem. TNS Gallup gjennomfører 50 000 - 60 000 intervjuer hvert år.

Slik blir du Chess-kunde

Bruker du opp all dataen din hver eneste måned? Hvis ikke flytter vi den ubrukte dataen til neste måned. Vi kaller det data rollover, og det koster ingen verdens ting!
Ingen andre i Norge kan vise vise til like mye heder og ære for god kundeservice som Irene Fauskanger.
Chess utfordrer nå alle som selger mobiltelefoner på nett ved å selge mobiltelefoner både med og uten Chess-abonnement.