Chess har Norges beste kundeservice

Chess har Norges beste kundeservice

Kåringer er stas, og å vinne dem er enda bedre! Overraskelsen var likevel stor da vi i går stakk av med TNS Gallup sin pris for beste kundeservice; ikke bare for mobilbransjen, men for alle bransjene i Norge sammenlagt. Vi er utrolig stolte over å kunne fortelle at Chess gir deg Norges aller beste kundeservice.

Kundene våre har allerede gitt oss tillit ved å la oss vinne både Norsk Kundebarometer sin kåring over Norges mest fornøyde mobilkunder i mai 2015 og EPSI Norge sin kåring av Norges mest fornøyde mobilkunder i oktober 2015. Å kunne ta hjem trofeet for «Årets Kundeservice 2015» fra TNS Gallup i tillegg gjør kinderegget komplett. 

KSIndeks er Norges største kundesenterundersøkelse, og gjennomføres kontinuerlig ved hjelp av TNS Gallups internettpanel. De intervjuer kunder av ulike bedrifter for å finne ut av hva kundene faktisk mener om kundeservicen som blir tilbudt dem. TNS Gallup gjennomfører 50 000 - 60 000 intervjuer hvert år, så at Chess har greid å klatre helt til topps gjør oss både ydmyke og veldig, veldig glade. 

Vi lover å ikke hvile på laurbærene, men å alltid jobbe beinhardt for at du skal være fornøyd med alt fra produkter til service til dekning så lenge du er hos oss. Hos Chess skal det være enkelt og moro å være kunde, enten du kontakter oss på Facebook, telefon, e-post, brev eller møter opp i resepsjonen vår for å slå av en prat. Vi digger fornøyde kunder! 

Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI. www.kundebarometer.com