Mobilbrukere sender Chess til topps

Mobilbrukere sender Chess til topps

For andre året på rad sender norske mobilkunder Chess til topps hos Norsk Kundebarometer. Chess-sjef Arve Andreassen er stolt og sier det er en enorm anerkjennelse.

- Norsk Kundebarometer er den utmerkelsen som henger absolutt høyest. Når vi for andre året på rad topper listen blant mobiloperatører, er det et sterkt signal til alle norske mobilbrukere. Vi tar kundene på største alvor, og vi har medarbeidere som virkelig gjør en innsats hver eneste dag for at folk skal oppleve Chess som det beste stedet å være kunde, sier Andreassen. Han er imidlertid ikke overrasket over at Chess igjen topper listen til Norsk Kundebarometer. 

- Vi vinner ikke en slik kåring på flaks og tilfeldigheter. Gjennom mange år har vi bygget og dyrket frem en kultur hvor kundene hele tiden er det som betyr mest, om de kontakter oss på telefon eller via sosiale medier. Kombinasjonen av lave priser og den beste servicen er det som resulterer i at vi har de mest tilfredse og lojale kundene, sier Andreassen. 

- Er det viktig å vinne slike priser?

- Helt klart, men vi kan ikke bygge en kultur på å vinne priser. Utmerkelsen er en konsekvens av hardt og målrettet arbeid. Det viktigste er at kundene har en god og ekte opplevelse  av det vi leverer.  Når vi i tillegg får anerkjennelse gjennom Norsk Kundebarometer er det et trofé til hele organisasjonen. Det er dessuten inspirasjon til å bygge en enda bedre kundeopplevelse, forteller Chess-sjefen.

Bli Chess-kunde i dag!

Fra og med i dag dobler vi dataen din i juni, juli og august!
Du leste riktig - er du kunde i Chess er du altså på Norges beste 4G-nett. 
2 og et halvt år før tiden har Telia Norge innfridd myndighetenes krav om 4G-dekning til 98 prosent av befolkningen.