Norges mest fornøyde mobilkunder 2016

Norges mest fornøyde mobilkunder 2016

Igjen har Chess blitt best i mobilbransjen i en landsdekkende kåring. Denne gangen er det Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI som kåret Chess til best i mobilbransjen på både kundetilfredshet og lojalitet. Vi har rett og slett Norges mest fornøyde mobilkunder!

Verdens beste kunder

Den 2. mai 2016 kunngjorde Norsk Kundebarometer at Chess nok en gang har de mest tilfredse og lojale kundene i hele mobilbransjen. Dette er en prestisjetung måling som utføres av Handelshøyskolen BI, og å komme helt til topps på både kundetilfredshet og lojalitet er en enorm anerkjennelse. Vi jobber hver eneste dag for at folk skal oppleve Chess som det aller beste stedet å være kunde, og med kombinasjonen lave priser og den beste kundeservicen har vi altså greid å komme helt til topps blant mobiloperatørene for andre år på rad. En ting er likevel sikkert, og det er at vi ikke kunne vunnet disse prisene uten alle fantastiske Chessere som ringer oss, sender e-post og skriver til oss på Facebook. Ris og ros fra kundene våre gjør at vi alltid har noe å strekke oss mot, og at det gir slike resultater er fantastisk morsomt.

Takk for at dere setter pris på oss

De siste 12 månedene har kundene våre gjort oss i stand til å hente hjem disse prisene: 

Lyst til å bli en av oss?

Om du skulle ha lyst til å bli en Chesser du også er du selvsagt velkommen. Vi har mobilabonnement for deg som trenger masse fart og data, kontantkort og Control for deg som ikke vil ha regninger, og alt du måtte ha bruk for av tilleggstjenester. Er det noe du lurer på? Gi oss en lyd på e-post, chat eller Facebook. Vi står klare med åpne armer!